Friday 11 May 2012

hate school life :(

  



  


oke... now... dpn rasminya,, aku telah kembali ke alam persekolahan,.,
dun noe for how long... harap2 wt smentara waktu je la yek...
mmg bosan gle...
bgn awl,, pkai bju skola,,, balik pkol 2...
haish.!!!

******

pic kt atas 2,,
tyme dok kt dewan..
melawan kebosanna..
tyme ni cg tgh bebel sal unit kaunseling...
bpuluh2 kali da aku dok tadah tlinge nih dgr bnde 2..
wt lawak ta jd..
hahhaa...
oke... sblm aku mleret mgutok kt sni,, bek aku stop... :)

******

rakan sperjuangan yg akn bjuang balik dgn aku t ade 8 org..
tp aku ta tao la...
dieorg pon cm xkekal je..
hahaha...

POK!!

written by : atyra mustafa


eh! da habis bace suda? komen la sikit :)

No comments:

Post a Comment

eh...!!
nk komen..??
sile3...:)
thanks ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...